Två veckor kvar va?

Jaha, nu är det måndag igen.
En måndag närmre skolavslutningen.
Jag tror det är två veckor kvar, jag ver ärligt talat inte?
Egentligen så vill jag inte veta riktigt heller, för det skrämmer mig.
Jag har så sjukt mycket att göra känner jag, men det är nog inte så mycket som jag tror egentligen.

Och om jag tycker att detta sommarlov skrämmer mig, vad lär det inte göra nästa år, när jag tar studenten?
Shit alltså, det är fan bara ett år kvar.
Sedan börjar verkligheten, jag längtar som fan.

Flytta hemifrån, jobba och plugga vidare lite senare.
Robin, du och jag! <3
Och en eller två kissemissar. <3
thihi.

Jaja, nu ska jag nog ta och äta lite passionsfrukt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback