Rubrik?!

Idag har det varit en ganska så chilldag.
Var på ultraljud, de hittade ingenting.
Jag fick inte äta något till frukost pga det och ingen middag igår.
Jag förstår inte att de aldrig hittar något, när jag mår som jag mår.
Aja, jag vet inte vad som händer nu iaf.

Skolan var chill idag.
Ingen psykologi dock, trååk.
Och då ville alla flytta fram Engelskan och sådär.
Men jag ville inte det egentligen, för jag ville jobba med psykologin.

Uhm.
Blir en ganska soft vecka.
Slutar kl. 12 på fredag.
Och runt tio ska vi på teater, sköönt.
Det är ESMK-klasserna som har sin årliga musikal.
Denna gång blir det Evita.

Robin kommer förmodligen på torsdag!
Jippi! Då blire massa mys och krogen i helgen då, thihi. <3
Längtar massor.

Idag har jag för en gångs skull börjat med en av mina två novelreports på engelska.
Känns grymt bra och jag känner att jag kan skriva klart resten imorgon.
Och efter det är det bara att börja på nästa, då har jag två problem och stressobjekt mindre att göra.

Imorgon blire fotografering i studion för ledaren också.
Woooho! xD
Vi är tre sexiga bääjbs för fan! <3

Puss
och Kram
Marcela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback