Inga ord, inga känslor...

dödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödöDÖ!!!
Idag...
En sådan dag där alla bara borde låta mig vara ifred.
Inte tala, utan att se eller känna mig.
Idag är en sådan dag då jag egentligen borde isolera mig totalt från omvärlden.

Idag funkar ingenting, jag har tappat talförmågan, jag kan varken läsa eller skriva.
Jag kan heller inte höra.
Allt jag hör är mummel, tjat och oändligt många frågor.
Hur mår du?
Vad vill ni att jag ska svara?
Du ser trött ut?
Ja, om jag ser trött ut behöver du väl inte påstå det heller?

Låt bara tystnaden vara..
Låt tankarna vara.
Låt mig vara!
Ni kommer inte nå mig ändå, för idag finns jag inte.
Idag är det bara något som vandrar runt.

Men sluta upp med att vara så tyst!
Sluta stirra ut i tomma intet, sluta tänka och försöka förstå..!

Sluta upp med allting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback