hur kan man vara så trött?

Ibland brukar jag tänka att jag kanske har narkolepsi (eller hur det nu stavas?)
Men sedan tänker jag att jag inte somnar när jag går och sådär.
Fast något i min hjärna måste det vara, för jag är jämt(!) så jävla trött och jag vet inte vad det beror på!
Lägger mig tidigt nu för tiden, runt kl. 22-22.30, vaknar sedan runt 6-6.30.. Men det funkar fan inte!
Jag sover tillräckligt länge och inte för länge heller.
Men det spelar ingen roll.
Jag kan fortfarande somna på lektionerna.
Så fort jag sätter mig bekvämt kan jag slumra till eller bara slockna.
Jag orkar inte hålla ögonen öppna!

Som nu t.ex. jag startade datorn och la mig i soffan för att vänta medan den startade.
Jag vaknade upp en halvtimme senare och insåg att jag somnat med mobilen vid mitt öra och jag är fortfarande grymt trött.
Ska bara skriva klart detta, sedan ska jag försöka plugga psykologi.
Lär väl somna då också, men jaa. Det är bara att hålla ut!
Två veckor kvar, tror jag.
Inte mycket uppgifter kvar heller, tror jag(?)

Men aja, nu ska jag gå.
Vi höres.
kram kram




Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback