En fantastisk kväll!

Ja, äntligen fick jag vara glad.
Äntligen kunde jag tillåta mig själv att vara glad, glömma det jobbiga för en kväll.
Och fan vad lyckat det blev!
Längtar redan till nästa taketspelning.

Allt gick perfekt och det kom faktiskt en del personer.
Jag tror verkligen att kvällen blev lyckad och att folket som kom gillade det också.
Får bli fler spelningar snart!

De som lirade var New Foundation, Erika Boman och SVART.
Grymmt som fan och det var hela tiden en mysig stämning.

Men nu ska jag sova, får skriva mer om spelningen imorgon eller på söndag när jag kommer hem från Södertälje.
Ska jobba imorgon, så det är bäst att jag lägger mig snart då!


Tack alla för en underbar kväll!
Så syns vi snart med en ny spelning .;D

Puss och kram, och god natt.
Hoppas ni får en trevlig helg! <3


(Fler bilder kommer senare, annars finns det i min bilddagbok, du hittar länk till höger)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var dömysigt! verkligen! fler spelningar på taket behövs! och dessutom hade vi ju tur med vädret... :DDD

2008-05-31 @ 16:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback