Att göra; en hel del..

Jaa, nu är det bara en månad kvar tills vi slutar skolan.
Usch, det pinar mig. Inte för att jag inte tycker det är skönt med ledighet, utan det att jag har så himla mycket att göra.
Och då är det bara skolarbeten alltihop..
Mår illa så fort jag tänker på det och blir oerhört trött.
Men här kommer saker som måste göras innan skolan slutar...

  • Skriva två bokrecensioner på engelska. (jag vet att jag sagt att jag skulle göra det tidigare, men det har inte blivit av ÄN)
  • Plugga fram mig i matten så jag inte ligger efter längre. (Ligger efter med en hel del veckor, men som jag kommer kunna ta igen under helgen.)
  • Tidningen i alla medieämnen... (Det är så enormt mycket att göra till tidningen och jag vet inte hur jag ska få ihop allt...)
  • Ha föredrag på spanska om Chile och Chiles historia, skriva en rapport om det också. (För att få utökat betyg, bra för det.)
  • Reklamfotot.. (Tro det eller ej, men jag har inte tagit bilderna än. Eller jag gjorde, men är inte nöjd med dem..)
  • Dokumentärfotot. (Ska vara klart till på tisdag, men skulle kunna fixa det imorgon.)
  • Psykologiprov imorgon om Utvecklingspsykologi.
  • Vi kommer ha psykologirapporter sedan tror jag..
  • Matteprov på måndag.
  • Spanskaprov på onsdag.
  • Matte nationella snart.
  • Engelska nationella på torsdag....!

Hm, jag tror det är allt. Eller, jag kommer inte ihåg något för tillfället. Men det blir väl mer snart.
Det är iaf vad som ligger på planeringen.. Jag kommer gå in i väggen!
Nej, men jag har varit påväg att tappa allt. Men just nu känner jag att jag är på g igen, hoppas jag.
Ska läsa lite psykologi nu.

Kram på er. <3



Robin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback