Älskade Robin kommer hem om 12 timmar!

Usch, vaknade för åtta minuter sedan av en hemsk och skum dröm...!
Vaknade som i panik, skrek och grät och bara vred mig runt i sängen.
Det var hemskt.. och jag kan inte riktigt sluta gråta.

Drömde att Robin kom hem från Spanien och allt bara blev skit..
Jag orkar inte ta det här, är för trött för det.
Fan, var så jävla jobbigt, och läskigt?!
Och helt plötsligt blev Robins karaktär till Emelie.
Så det var Robin, men såg ut som Emelie.
Hela alltet var läskigt, skumt och sorgligt..
Jag hatar mina drömmar ibland!!!

Men nu är det bara 12 timmar kvar, då står jag på Arlanda och kramar och pussar på min älskade Robin!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Älskar dig Robin, mest!




Ni få som läser, haha.
Ni får ta och boka den 30e Maj för en spelning som jag, Carro och Ingela har ordnat.
Spelningen kommer att vara på SLAKTHUSTAKET!! Första i historien tror jag.
En Indiepop-spelning som heter Popparna på taket!
Inträdet kommer att ligga på 30 kr, och vi kommer sätta upp affischer så fort som möjligt..
!BOKA!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Usch va hemskt dedär med drömmen :S :(

Sjukt otäckt!

2008-05-17 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback