Tur för en dag med tur!

Som sagt, jag har haft en turdag idag.
Känns riktigt bra. Fast det började segt, men ändå.
För jag vet fortfarande inte vilken fotograf jag ska välja, hittar ingen som fotar vackra bilder av äldre människor, men får ta någon som fotar människor överhuvudtaget, eller bara Paul Hansen, men jag hittade en jättebra fotograf som jag fastnade för. John Leongard, dock hittar jag inte sidan jag var inne på.

Men turen kom under svenskalektionen. Satt och antecknade ovanligt mycket idag. Men sedan fick vi tillbaka uppsatserna från förra veckan, gällande Upplysningstiden. Först fick inte jag min och fattade inte vad som hände, när jag väl fick den så såg det ut att vara ovanligt lite röda markeringar, så jag bläddrade vidare.
Kollade igenom alla papper jag skrivit, 8 st A4... Hur fan klarade jag det? Aja.. Där stod det iaf, i blåmarkerad penna, skrivet i en skript, Frides handstil som är ganska otydlig. Ett MVG. Fan vad jag blev glad, kunde inte sluta le och det kändes så himla bra! Hade verkligen pluggat för det och det är fan inte ofta jag får så bra betyg. Är riktigt stolt över mig själv, grattis till Lukas också, som fick ett MVG. Det där betyget gjorde verkligen min dag.

Sedan bar det av till Tessin. Brukar inte vara där på tisdagar, men just idag skulle jag ha prov i spanska, eftersom jag missade det när jag var i Chile. Hon hittade inte provet först, stod och letade i tio minuter, men tillslut så. Jag gjorde provet och det kändes väl rätt ok. Jag hoppas i alla fall att det gick bra.

När jag och Carro skulle ner mot busstationen sedan, var klockan 13.20 när vi lämnade Tessin. Statsbussen gick 13.20 men vi tänker att den brukade vara sen. Men vi gick i snabb takt och när vi var när så ökade vi takten ännu mer. Sedan såg vi hur bussen var på väg från hållplatsen och vi började springa. Men som tur var så såg föraren oss och stannade. Vi fick hoppa på! Snacka tur! Så vi hann med bussen hem också och jag fick en pratstund med Anna.

Varit en riktigt soft dag. Och jaa, jag väntar på att några idéer om blogginlägg ska komma. Men inget än så länge.
Ha det bra!


Jag älskar Robin, mest i hela världen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback