Jag känner ett starkt behov...

....Av att skriva ett inlägg idag. Har gjort det hela dagen, men jag vet inte riktigt om vad.
Känner att jag har så mycket att säga idag, men ändå så lite. Vet inte vad jag ska välja.
Sitter och lyssnar på Sebastian Ingrosso och funderar på hur min design för bloggen borde se ut, ska fixa till den så den ser riktigt proffsig ut. haha.
Kände också ett starkt behov av att få lyssna på Marilyn Manson, så den står med på listan. Det är efter att jag och Emelie gick och sjöng lite låtar med honom i snöstormen på väg till skolan. Jippi för snö då, men som jag brukar säga: Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Och det stämmer ju så jävla bra!
Helgen var mys, hade det riktigt trevligt i fredags och resten av helgen spenderades med Robin. Underbart! <3
Pappa kom hem i lördags också, känns bra, för då kanske det blir lite mer struktur och ordning hemma i tälje. Har inte riktigt orkat ta mig dit på ett tag. Men under påsken så blir det nog av.

Ska komma med någon påsköverraskning här också, och så ska jag fixa lite fotosessioner under påsklovet. Känns bra, har samlat en hel del idéer nu och jag är redo för att ta fram kameran och plåta. Redigering får ske i skolan, men det ordnar sig.

Aja, borde sova nu, ska lägga mig och plugga lite spanska iaf och vänta på att Robin ringer mig.
Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Carro

Me likey likey :D
Dessutom tycker jag att snön kan ta och smälta bort! Sommar tack!

2008-03-18 @ 06:22:11
URL: http://carolinahjelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback