Jag hade det hela tiden i baktanken.

Till att börja med, grattis till mig!
Jag fick jobbet, jobbet som jag hela tiden trodde att jag skulle få.
Fan vad glad jag blev och jag känner mig riktigt bra, haha.
Jag fixade allt helt själv, utan någon hjälp överhuvudtaget, ingen hjälp av föräldrar som kände folket, utan jag gjorde allt helt själv! Känns grymt skönt och jag känner mig extra värd för detta jobb.
Och efter sommaren kommer jag förmodligen få jobba under helgerna, känns braa!

Jahaa, och dagens planer är helt förstörda nu känns det som.
Jag som hade sett fram emot denna dag jättelänge, det var planerat och det skulle bli mys.
För första gången skulle han gilla den dagen, men så blir det inte av.
Jag hade det i baktanken hela tiden, att det inte skulle bli av..
Tyvärr känns det ganska typsikt i den kretsen, och jag får väl leva med det.
Får väl hitta på något annat, något helt annat, men vad fan då?
Han åker ju snart iväg, så jävla länge... Jag pallar inte, ärligt talat...
Det är för mycket, det blir för mycket...
Jag vill bara gömma mig under täcket..


Robin. <3




Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

GRATTIS! :D
Men... vaddå för jobb? :D

2008-03-29 @ 15:57:33
URL: http://mikaelano.blogg.se
Postat av: Carolina

Grattis till jobbet :D

2008-04-01 @ 11:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback