Ingen rubrik.

Idag har varit en seg dag, vaknade runt sex och kände mig ganska pigg, tills jag klev upp.
Hade verkligen ingen lust att ta på mig morgonrocken och tofflorna, för att sedan gå och ta en varm dusch.
Snoozade länge, men sedan tog jag mig i kragen och släpade mig till badrummet.
Duschade, klädde på mig, käkade frukost och gick till bussen.
Vi kunde inte ta bussen från centralen till skolan, för att Carro inte hittade sitt kort, men det gör inget.
Var en lite rolig situation bara. Så jag, Carro och Lukas hasade iväg till Folkets Hus.
Fotolektion, där vi hade en enda lång genomgång, mycket givande och intressant. Mycket jag tog åt mig.
Svenskan var också bra, där vi fick analysera filmen, Den Enfaldige Mördaren.
JAg känner mig stolt över mig själv idag, för jag tror inte jag har räckt upp handen och pratat så mycket på lektionen idag, som jag någonsin gjort förut. Kände mig verkligen hurtig och redo att svara och analysera bilder med mina egna ord och tankar. Så det kändes riktigt bra faktist.

Efter Svenskalektionen så slutade vi, men jag satt kvar en stund för att jobba med omslaget som ska vara klart och inlämnat imorgon kl. 17.00! Jag är inte klar än, men det är inte långt kvar. Måste skriva reflektionen också, vet inte hur jag ska hinna allt, men jag har ca 4 h på mig imorgon, och då blir det att jobba flitigt.
Runt 13.00 kom mamma och hämtade mig och vi åkte till badhuset, Gustav hängde förstås med.
Det var då jag kände att jag borde komma igång med träningen igen, hahaa.
För jag simmade bara ett varv och var helt slut efteråt, vågade dock inte simma mer heller eftersom massa elitsimmare kommit dit för att ha träning. Sedan blev det lek i stora bassängen med Gustav och avslappning i bubbelpoolen, som gjorde att jag fick en jobbig huvudvärk.

Orkade inte återvända till skolan efter simningen, så jag åkte hem istället, somnade i soffan och nu sitter jag här.
Ska plugga Psykologi nu, har prov på torsdag, känns lite stressigt, men så är det.
Och jag ska fan fixa det, måste få bra betyg. Analysera som sagt, det är min grej.

Hejsvejs.

 Robin <3

Kommentarer
Postat av: Darling

:(

2008-03-12 @ 18:37:31
URL: http://rsvmrk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback