Finns det plats för en?

Jag vet redan vem du e, jag vet redan vad du heter.
För jag vill veta nu vad du tar i centimeter.
Finns det plats för en neger?
Finns det plats för en
neger?
Finns det plats för en...

Det är den oerhörda smarta (och dåliga) texten till Basutbudets låt "finns det plats för en neger?"
Men jag vet inte riktigt vad det är med låten, för även fast den är så jävla dålig, speciellt med texten, så är den riktigt skön att lyssna på! Har suttit och lyssnat på den och "Tu me vuelves loca" med  Hector y Tito, i ca en timme.
Tu me Vuelves loca är den skönaste av dem två låtarna.
Men alltså, först var jag riktigt emot låten med Basutbudet, dels eftersom jag verkligen hatar ordet neger, tycker det låter så kränkande, och dels för den idiotiskt tråkiga texten som är likadan hela tiden, förutom då det är en brud som sjunger. Hon sjunger nästan samma sak, fast på engelska. Tror det är själva beatet som gör låten så satans skön, för inte fan är det texten.
Och jag märker nu att jag svär väldigt mycket, beror nog på att jag är trött...!
Hemma själv också och maten jag lagade var piss! Var något fel på mina ostschnitzlar..

Imorgon blir det till att simma, underbart! Ska börja simma en gång i veckan, iaf försöka.
Måste börja springa också.
Men först simma kanske?
Och så ska jag äta den efterlängtade SUSHIN imorgon, äntligen!
Blir jag, Jonte, Lukas och Corre, Cobin kanske kommer förbi, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Robin

NICE MED SUSHI! Hehe, skönt att du vill börja simma!
Ska verkligen ta mig i kragen och skaffa det där sablans gymkortet. Då kan jag också passa på att simma
1 gång i veckan och styrketräna 2! :)

2008-03-06 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback