En ny dag.

Somnade sent igår efter att ha pratat med Robin länge om lägenheter.
Hittade en grymt fin lägenhet på nätet igår för inte allt för mycket i hyra och utgångspris.
Helvete vad jag ville ha den, skaffa jobb och sådant först då kanske.
Men när det väl är dags att fixa lägenhet så tror inte jag att den lägenheten kommer att vara ledig, men man får väl hoppas, thihi.

Som sagt, jag somnade oerhört sent igår, för sent. Så när jag vaknade imorse somnade jag påväg till toan. Det är inte bra, drog ut på tiden alldeles för mycket, så jag var tvungen att småstressa till bussen. Men jag försökte att inte stressa och det gick bra. Bussen kom precis när jag var framme vid busshållplatsen.
Hittade ingen Carro så jag antog att hon hade tagit sin sovmorgon.

Spanska, pratade med henne om att tenta av, och det ska bli. Behöver bara läsa en svår bok och skriva en lååång recension om boken, det fixar jag nog. Jag kan ju alltid fråga pappa om hjälp. Så det ordnar sig.

Har en sådan jävla träningsvärk idag också, helt sjuk, men jag fick en oerhört skön massage av Cornelia förut. Grymt skööönt! Tackar för den, Cornelia lilla. <3

Och idag blev det ingen soft dag, vi fick inte börja kl. 13.20 och sluta 14.35, men det gör mig inget. Känner att jag får en bra helg nu och jag känner mig ganska glad ändå. Min hjärna har dock varit tom på bra saker att skriva om, så jag kommer inte på något alls, vilket är synd. Men ideer kommer snart, det kan jag lova.

Tänkte skriva ett inlägg om Idol, men jag gör det senare. Då kommer bl.a. Amanda Jensen att nämnas, så ni får väl checka vad som händer.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback