En massa jag borde.

  • Jag borde egentligen sova nu. Upp tidigt imorgon, skola, slutar klockan tre. Vi har iaf ganska roliga ämnen, engelska = Hamlet <3. Gk = skratt!
  • Jag borde ha pluggat inför matteprovet som är på torsdag.. Men jag får läsa igenom det imorgon, se lite vad det är jag borde kunna till provet.
  • Jag borde ha pluggat till dagens prov också, som var spanska. Men jag tror att jag fixade det hyfsat bra ändå, det återstår att se.
  • Jag  borde  inte sitta så mycket vid datorn, istället borde jag träna lite mer eller umgås mer med vännerna. Men det är jobbigt när bussarna går som de går och man inte kan ta sig in till stan som man vill.
  • Jag borde skaffa ett jobb, men jag söker för fullt!
  • Jag borde fota lite mer än vad jag gör idag, få fram min kreativa sida igen
  • Jag  borde inte skriva massa sådana här onödiga inlägg, bara för att jag är jävligt uttråkad och bara vill mysa med Robin just nu!! <3 Kärlek på den mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback