Äntligen lite luugn.

Nu känns det som att jag klarat av veckans jobbiga saker, och nu kan jag äntligen ta det lugnt.
Gjorde som sagt psykologiprovet idag, som jag pluggat på hela veckan.
Blev förvånad och kände att det gick extra bra, när jag fick veta att man fick ha anteckningar och boken med sig. Jag som antecknat oavbrutet tre-fyra kvällar i rad. Så det kändes riktigt bra!
Hoppas bara på att det gick lika bra som det kändes, vi får se.
Grafisk kommunikation är också avklarad, även fast jag inte blev så nöjd med rutan för Extramaterial. Men det får duga.

Nu känner jag iaf att jag kan andas ut lite grann, för nästa vecka kommer två nya prov. Och jag känner mig osäker för matteprovet, gick åt helvete förra gången och jag ligger lite efter.
Ska ta och snacka med Isabel imorgon också, om spanskan. Ska se om jag kan tenta av, för ibland så känns det så onödigt att gå och det skulle kännas riktigt bra att tenta av. Så vi får se hur det blir med den saken, om det funkar så kommer jag ha massa sovmornar, thihi!

Lördag kommer pappa hem, yees. Känns riktigt bra, eftersom det är lite kaosartat hemma.
Har dock bara varit där en helg sen jag kom hem från Chile, pallade inte så mycket mer och det var förra helgen.

Oj alltså..
Hur många såg debatt idag då? Komiskt egentligen. Pallade inte se mer än fem minuter, kändes så jävla patetiskt. "Jag vill bli advokat, jag tar upp massa sammhällsfrågor i min blogg"..... JAG UNDRAR VART?!
Haha, aja... JAg ska inte klandra dem, de är fortfarande lika mycket värda.

Lugn helg, kan nog behöva kvällen imorgon. Lördagen ska jag spendera med Robin också, kan vi båda nog behöva! Och jag längtar till lovet, skönt att det bara är en vecka kvar då!

Aja, jag har inte så mycket att skriva idag känner jag, min hjärna känns tom och kroppen är slutkörd.
Vi höres. kramar.

Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback