Stigtomta, drabbade av babyBooom

Jag jobbar ju på ICA så då får jag träffa en hel del folk.
Och jaa, för det mesta känns det som pensionärer och barnfamiljer.

Jag måste bara säga detta;
Jäääädrans vad mycket bebisar det finns här!
Stigtomta har drabbats av en fet BabyBoom!
Det är småbarn överallt, och de är så himla übersöta!
De hälsar med sina små "dada" och "ä dä".
Och jag kan bara inte sluta le när jag ser dem.

Speciellt lille Rasmus idag, som går p förskolan där mamma jobbar.
Han är så himla söt och ska alltid titta med sina stora blåa ögon.
haha, han frågade alla vad de hette och sådär också.
Sötnosen.

Men ååh, de är så jävla söta och jag blir sugen på att ha barn.
Inte nu då, hahah nej nej aldrig i livet.
Senare i mitt liv iaf.
Men jaa, jag vet att barn inte är sådär übersöta jämt.
Fast jag kan väl få önska och drömma mig bort.

Barn. <3

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

haha jag har fått hela mitt betalt men har inte börjat me det :P men ska börja me teorin imorgon på min dator :)

2008-06-30 @ 23:24:27
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

jag fick allt av min farmor när jag tog studenten så hon ska betala hela grejen :)

e bra med mig själv då :) ?

2008-06-30 @ 23:27:23
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

asså jag bruvar mig för att ta körkortet :( jag e bil åkrädd...bra du haft en bra dag :) jag e me lite trött men ska se losar på 3an klockan 12 så :D sen är jag typ arbetslös så har tid att såva på morgonen :P jag lever på mitt bloggande för tillfellet :) ska börja söka jobb efter sommaren :D

2008-06-30 @ 23:43:15
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback