Söndag.

Det är söndag och jag har älsklingslängtan.
Har varit med Robin egentligen sedan  vi slutade skolan.
Men fan, jag får aldrig nog. <3
Och nu kommer inte jag träffa honom förän torsdag eller något sådant.
Sakna massor! <3

Helgen har varit mysig egentligen.
Midsommarfirande hos min morbror med hela familjen, nästan iaf.
Robin var där också. <3 :)
Började dagen med att sitta på jobbet ett par timmar, men vad gör det?
Blir ju lite klirr i plånboken.

Och om bara två dagar är jag påväg till London.
Blir en tvådagars resa dit med mamma.
Härligt härligt.
Längtar som en tok, blir dock inte mycket jag ska shoppa.
Eftersom vi kör efter backpackings-modellen. ;)
En ryggsäck är det enda jag tar med mig, men vad gör det? haha.
Finns ju massa härliga ställen att kolla in, god mat att äta och dryck att klunka i sig.

Lär ju ha massa bilder när jag kommer hem, så mycket hamnar nog här.

Vill åka utomlands med Robin snart också!
Babe, bara du och jag . <3

Ha det bra.
Har inget vettigt att skriva idag, känner jag.
kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback