Sommarens to do.

Ja, som jag nämnde tidigare har jag försökt sätta upp lite mål och grejer som jag ska börja med i sommar.
Och här kommer vara sommaren och årets to do.
Det kommer förmodligen tillkomma massa andra saker, men hittills har jag detta.

  • Skaffa körkortet till slutet av sommaren
  • Jobba, skaffa pengar och resa
  • Plugga igen matten, så jag gör sista tentan i början av trean
  • Börja spela gitarr igen, fattar inte varför jag slutade från första början.
  • träffa vännerna mer detta lov änv ad jag gjorde förra lovet.
  • Ta det riktigt lugnt och njuta av ledigheten!

Det är väl det jag har hittills.

Och nu ska jag börja med en av grejerna.

Jag ska sätta mig och plinka lite på gitarren, sedan ska jag leta upp teoriboken som farsan har haft och plugga lite.


Vi ses.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback