Önskar att jag hade körkort nu!

Sitter och smsar med min älskade Robin nu.
Har är hemma hos sig i Södertälje och jag sitter här i Stigtomta.
Båda jobbar imorgon och hade gärna velat vara med varandra nu, som vi jämt vill annars också.
Så just nu önskar jag att jag hade körkort och bil (eller så lånar jag mamma och Rogers bil)
Hade kunnat sova i Slöddertälje nu, hos min babe och sedan åkt till jobbet imorgon bitti.
Nee fyfan, nu får jag ta och ge mig .
Ta och köra mycket i veckan.
Tisdag, Onsdag, Torsdag och kanske fredag?
Fredag, då kan jag köra när jag ska till stationen.
Måste ut på nya sträckor också, inte de gamla vanliga.
Sedan ska jag skriva in mig på Stures också, istället för Albertssons.
Eftersom jag verkar vara den enda som inte gillar Albertssons.
Men jaa, måste köpa bok och plugga som fan till teorin.
Ska sätta skiten innan jag börjar skolan!
Förfan!
Det blir nya målet.
Let's go!

Puss och kram



Robin <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du kommer klara teorin gallant ;) det tror jag de!

2008-06-30 @ 10:07:06
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback