Morgondagen - Ledig.

Imorgon är jag ledig.
Tycker jag förtjänar det, big time, efter att ha jobbat till nästan halv nio idag, från kl. 10.
Plus att jag jobbade hela helgen och hann knappt umgås med Robin. *ledsen*
Tyvärr är inte Robin ledig imorgon, så jag får inte umgås med honom då heller.
Men jag får hitta på något annat.
Funderar på att gå på stan, kolla runt lite.
Blir nog ingen shopping för min del, men det är ju en massa rea, så man vet ju aldrig.

Måste fota det jag köpte i London också, så det kommer ut snart.
Men inga butiker eller priser kommer nämnas, bara så ni vet.
hahaha , vill inte göra direkt smygreklam och sådant skit, så jag väljer att bara visa det jag köpt.
Och det kommer jag nog göra hädanefter på bloggen också.
Utan priser och butiker, så det är nog inte ens någon idé att fråga.

Men jaa, dags att lägga sig kanske.
Baah, jobba jobba.
Har nog min bärbara till slutet av juli, underbart!

Puss och kram, natti natti på er.
Marcela.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

asså vet är en lång och tråkig historia varför jag e åkrädd men blir kanske bättre bara man får känna hur det käns och så :D asså känar inte bra som typ kenza och dom för har som inte lika mycket typ intressant liv eller va dom nu har som drar folk :D men jag tjänar lite grann igalafall :) aa skönt att inte jobba men asså vill inte ha jobb nu för alla sommarjobbare har ju tagit alla roliga jobb ju :P så väntar jag har endå mycket annat att göra i sommar så :D

2008-06-30 @ 23:52:58
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

nä vill inte prata om det är inte den bästa historian om man säger så :D jo dom tjänar väll lite för mycket kanske :P inger jag skulle tacka nej till :) de jag vill jobba som är skådespelare :) men nars skulle jag vilja typ kunna tjäna så pass mycket att jag skulle kunna leva på att blogga :) tycker de e kul och är lite emot mina vad ska man säga priniper att kunna bli typ bra på de för är dyslektiker och skulle va coolt och kunna bevisa att man behöver inte va bäst för att lysckas :) sen anledningen till att jag tjänar pengar är typ för att min blogg typ ses som attraktiv så dom kontaktade mig och gav mig lite raklam grejer jag skulle sätta in på min blogg :) har ungefär 600-700 unika besökare per dag de e kul tycker jag :)

2008-07-01 @ 00:09:59
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

aa asså min stora dröm är ju att bli typ skådespelare är endå på halv god väg igalafall känns så ska va me i en film som svt ska göra :) och de känns as coolt asså dendär kompisen du berättade om känns lite som mig igentligen han vill verkligen vissa folk att han kan för mig handlar det inte om att typ tjäna miljon i månaden utan att kunna vissa alla som typ har nerverderat mig och sånt för tt jag e dålig på läsa att jag kan lyckas jag me :)

asså jag är grymt glad för mina besökare per dag :) gillar det värkligen :D känns kul att många olika personer läser :D

2008-07-01 @ 00:25:11
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

vet inte när den ska vissas men den ska spelas in dom 2 sista veckorna i juli och första venckan i augusti igalafall :)

aj de e inte kul med såndär jag vet exakt vad du typ menar för sjukdom vi har en här i morröbacke som har de brukar se han ibland :) men det är viktigt me drömmar utan dom har man get upp...

aa hade säkert gillat han jag e inte sånn som dömmer folk efter utseende och sånt igalafall de e personligheten som avgör :)

de jag skirver om igentligen är första grejen som kommer i huvet typ oliak grejer typ varje dag :D

2008-07-01 @ 00:37:52
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback