Låt mig presentera de nakna acrobaterna!


Här böjer den ena sig, med den andre läser tidningen hängandes.

Tänk er att göra detta i kostym och grejer,
men det fixade dessa killar hur lätt som helst.



 


Den korta killen står faktiskt på den andres huvud!
Medan den större bara böjer sig ned och plockar upp paraplyet.
Snacka om muskler!!



Och helt plötsligt börjar han som spelade "dum"(Rupert hette han?) strippa!
Snacka om att det inte var någon som var beredd på det.


Haha, och jaa han gjorde sina moves. haha.
Medan den andre försökte stoppa honom.


Och sedan strippade båda två!


Jaa, sedan gjorde de sina trix.
Och snacka om att musklerna syntes i varenda rörelse.
Vi alla tappade nog hakan.


Upp,upp och iväg!


Denna var rolig. För han ursäktade sig för människorna som stod bakom
och fick se hela paketet när han brekade på benen.
Han bad också om ursäkt ifall något skulle hoppa ut, haha.
Och en annan rolig sak var att det stod någon och fotade med teleobjektiv där också, hahah!


Och sedan var det dags för lite armhävningar.
Detta vore något för er killar. ;)

sedan gjorde killarna fler trix, jävlar alltså!
Många som stod och gapade, inkl jag och mamma.


Brukar vanligtvis inte bry mig så mycket om muskler.
hahaha, men detta var typ något jag aldrig sett tidigare, i verkligheten.

Det var allt från mina nakna acrobater, haha.
De uppträder lite överallt i London tror jag, på torg och sådär.
Det är så de försörjer sig själva.


Kommentarer
Postat av: denise

svar: Jag älskar Primark, vilken gata var det? Jag har inte vart på Primark i London...:S

2008-06-26 @ 21:13:59
URL: http://latour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback