Jag har ingen bloggtorka.

Jag har inte skrivit så mycket sedan i onsdags.
Men det beror inte på någon bloggtorka eller något sådant.
Jag har tillgång till Internet och jag har en hel del idéer.
Saken är den att har varit med Robin i en vecka.
Och då blire inte mycket skrivande och datorsittande.
Är ju fan hellre med honom är sitter här.
Så jag passade på att skriva lite nu en snabbis, medan han var iväg och hämtade sina jobbarkläder.
Sexy!
Och nu är han tillbaka, så jag ska kila igen.
Skriver väl imorgon eller något sådant.
Kommer vara lite själv denna vecka i Södertälje.
Får ringa någon vän och hitta på något, haha.

Ha det bra!
Puss och kram på er.
Måste skriva om avslutningskvällen snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback