Torsdag och syrianer i Stigtomta.

Idag, Torsdag:
Ingen frukost, stack till Robins skolavslutning.
Fattade ingenting för alla internskämt men jag fick iaf träffa min Ida. :)
Robin fick två stycken schyssta diplom och skitbra betyg.
Grattis älskling!

Stack till Nyköping, hade fått fel uppgifter om tåg,
så vi fick vänta i en och en halv timme, men vi fördrev tiden bra.
Gick till Alex en snabbis, hämtade lite skit och drog hem.
Bussen var full som satan, fattar inte varför ingen tar extrabussen. :S
Den roliga busschauffören verkar ha slutat .:/ trååk ju!

Väl hemma gjorde vi värsta brunchen , även fast kl. var runt tre.
Var fett hungriga och hade inte ätit något annat förutom kakor.
Gjorde omelett och käkade mackor och drack saft.
Sedan somnade vi i soffan och sov någon timme.

Fotboll på kvällen, i Stigtomta.
Tro det eller ej, men Syrianska var här och lirade mot Stigtomta.
Fett ovärt, men Syriyoyo spöade Stigtomta med 5-0, hahah!
Alkis som målis? De hade säkert lovat honom en flaska vodka för att ha någon i mål. hahaha.

Sedan blev det fotboll, jag och Robin mot mina två vänner. :)
Fast vi åkte åp stryk, 3-0, pallade fan inte att springa.
Inte någon av oss och Mr R sprang runt med öl i handen, hahah!
Farligt farligt. ;D

Aja, nu blire te och massa mys.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback