Idag är jag lugn.

Sitter på fotolektionen, som egentligen slutat.
Borde ta rast, men känner att jag braa måste skriva lite snabbt.

Är så sjukt trött idag, och jag förstår inte riktigt varför.
Eller jo, kan bero på att jag cyklade 4 km igår, badade två gånger och var ute och gick senare på kvällen igår.
Men dagen var underbar och det var grymt trevligt, så det är verkligen värt.

Ikväll blir det drinkar och fotboll.
Är klädd i Sveriges glada färger, haha!
Kanske blir att jag drar över till en vän och glor på fotboll och dricker öl.
Eller, jaa öl är inget för mig.
Men jag får väl ta min cider då, som jag fick i födelsedagspresent.
haha.

Men nu ska jag ha rast.
Vi höres senare.
Pussochkram. <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja visst är det bra :D

åh, jag gillar brandi eller vad hon heter,

hon med svart/brunt underhår och blont över.

så snygg!

2008-06-10 @ 12:27:58
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback