God natt Sverige, God morgon London

Kanske bäst att lägga sig snart?
Ska upp halv fyra imorgon för vi åker till Skavsta flygplats runt fem.
Nu börjar jag nog få lite resefeber, eller jaa. Det pirrar i magen iaf.
Eller så är det för att jag är hungrig också.
Har inte packat allt än, vad fan ska jag ha med mig?
Men det enda som fattas är sminket, så det är ingen big deal.
Kanske ett par extra skor?
Kan ju gå mycket i mina ballerina, så behöver inte gympadojor eller sneakers.
Kameran måste laddas och packas ned också.
Baaah, fan alltså det är inte långt alls nu!
Måste få lite sömn, har somnat sent de senaste nätterna typ.
Inatt blev det runt tre. haha.

Vi ses och höres.
Lär inte skriva något mer förän jag kommer hem, då blire massa bilder också!
Tjingeling.
<3

Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback