Film; En Sexmissbrukares Bekännelser.

Såg en bra film ikväll, En Sexmissbrukares Bekännelser.
Dock missade jag första kvarten eftersom Gustav var lite smågrinig, haha.
Men det gör ingenting.

Den var bra, mycket intressant, spännande och gjorde mig äcklad.
Magen vände ut och in på sig nästan och jaa, usch ja.
Måste ses.
Dock var den svår att förstå ibland.
Jag visste inte riktigt vilka alla var och vad de hade för rollen.
Kanske berodde på att jag missade lite i början?

Men den var bra, inte så lång heller.
Verklighetsbaserad dessutom och det gillar jag.
I slutet kom lite fakta om läget i USA, när det gäller övergrepp inom familjen..
Visste ni att 1 av 4 flickor utsätts för sexuella övergrepp inom familjen, innan de fyllt 18 år?
Kan ni tänka er?! EN AV FYRA FLICKOR!
Det är så jävla sjukt, det är äckligt, hemskt jaa jag vet inte vad!?
Undrar hur många som utsätts här i Sverige och tänk er mörkertalet.


Se filmen, den är sevärd och berättar lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback