En bra dag.

Idag har det egentligen varit en riktigt bra dag.
Även fast jag la mig sen inatt, inte kunde sova och vaknade tidigt.
Så har det varit en bra dag.
Även fast jag varit sjukt trött och skrattat åt det mesta har det varit en bra dag.
Och även fast jag inte får krama om min älskling som jag saknar enormt mycket, så har det varit en bra dag.

Har pratat ut massor, om allt.
Varit så enormt skönt.

Först satt jag och Emma och pratade ett bra tag, medan vi väntade på bussen.
Var riktigt trevligt och det känns som om vi förstår varandra bättre nu.
Har fan massor gemensamt och sådär.
Det får göras om snart, Emma! :) <3
Sådant uppskattas.

Sedan blev det massa prat med en annan vän.
det var väldigt trevligt och du ska veta att jag alltid ställer upp.
Det är sådant jag gör för mina vänner, nära och kära överhuvudtaget.
Jag är en bra lyssnare så jaa, det är bara att höra av dig om du vill.

Och slutligen Lukas.
hihi.
det var mycket trevligt, men mer om det står i tidigare inlägg.

Nu ska jag sova, men först prata med min älskade Robin. <3

God natt på er!
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Va kul att du hade det trevligt :)

2008-06-10 @ 06:37:00
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback