Utvilad och uppe tidigt.

Det är sommarlov, och jag är uppe kl. 07.17, är inte det lite galet egentligen? Jag borde ligga i sängen och sova till kl. 10 i alla fall, och sedan njuta av vädret och sommarlovet. Men icke, här är vi uppe tidigt, för jag ska jobba...idag igen. Säg när jag inte jobbar, för det gör jag typ jämt. Och idag blir det en lång dag, 8.30-18. Undrar vad jag ska ha med mig för lunch? Eller så köper jag en pizza. För jag orkar inte fixa iordning något.

Efter jobbet blir det att mormor och morfar plockar upp mig här i Stigtomta. Sedan får jag se hur länge jag blir kvar hos dem, börjar kl. 10 imorgon tror jag, så det får inte bli allt för sent.

Och idag ska jag studera människor, haha. Men jag kommer inte skriva så seriöst, för jag hade tänkt skriva det med lite humor och sådana grejer, så det blir roligt att läsa. Har en hel del grejer redan nu, men ni får vänta ett tag innan jag skriver. I alla fall till ikväll, haha.

Men nu blir det frukost, börjar om en timme.
Hoppas ni får en underbar dag och god morgon på er.


xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas du får en trevlig dag på jobbet :)

Man vet aldrig, det kan ju bli riktigt underhållande att studera folk ;)

Kram kram

2008-07-23 @ 08:42:39
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback