Tjingeling med Tingeling?

Neej jag vet inte vad det är för rubrik? haha, jag är så...fantasifull? Fast det är jag ju egentligen, jag har drömmar och fantasier, och det är många. Drömmarna är de som är konstiga, men de är väl egentligen de verkliga fantasierna man inte vågar tänka när man är vaken antar jag.

Nu är frukost och det klart, sitter och smuttar på mitt te bara. Har inte druckit te på hur länge som helst.
Och ikväll när jag kommer hem ska jag städa lite och sedan sätta mig och kolla på Allsång på Skansen eller en film.
Någon som vill joina mig i tv-soffan kanske?

Ska göra iordning mig nu, sminka och borsta tänderna. Snart dags för jobbet, börjar om en halvtime.
Så jag säger Tjingeling
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback