Tjejkompis sökes.

haha jaa här sitter jag igen.
Har inte kommit iväg till stan än, men snart så.

Vännina sökes.
Haha, jag vet att det låter hur dumt som helst.

Men jag saknar tiden då man hade en allra bästa kompis, som jag kunde umgås med jämt.
Prata om allt, vi kunde bråka men reda ut det sedan, även fast det var sällan vi bråkade.
Saknar den där närheten av en tjejkompis.
Jag har ju min bästa vän, och det är Robin.
Men det är svårt att prata om "tjejsaker" med en kille.
Vill ju kunna tala ut om mina känslor för någon annan också, andra känslor.
Någon som inte kommer med bortförklaringar när vi ska hitta på något eller sådant.

Jag hade en sådan vän, i grundskolan, men det var länge sedan.
Den tiden är passerad.
Så jaa, just nu söker jag dig, en ny näära vännina som tycker om att prata, lyssna och hitta på spontana saker.
Behöver inte alls vara som jag, hahaha.
Jag vet att det låter dumt, men ja, kanske inte egentligen.

Kommentarer
Postat av: emma

inte alls dumt !

2008-07-01 @ 14:37:46
Postat av: Cissi

Det är så sjukt synd att vi jobbar om varandra hela tiden, annars hade jag lätt varit där o hittat på saker. Jobbar 14-19 på torsdag´när du är ledig.. blää

2008-07-01 @ 22:05:09
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: cicci

Du hittar någon tillslut. :) ibland behöver man saker mer än vad man tror.

2008-07-01 @ 23:22:04
URL: http://irran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback