tar bort dagens recept.

Jag hade skapat en kategori som hette mums recept, där jag hade tänkt skriva massa goda recept som jag lagade, eller som någon i familjen lagade.
Men jag har kommit fram till att det kommer inte bli några förrän jag flyttar hemifrån, så jag tar bort den kategorin istället.
Eftersom den bara tar plats och sådär.
Så har jag goda recept kommer det hamna i den andra trevliga kategorin Marcela Tipsar!
Det kommer i alla fall finnas något trevligt.

Carro borde ha mumsrecept på sin blogg, hon som bakar så mycket, tänkte jag.

Nu ska jag snart till macken, leka med Carro, köpa godis och lira fotboll.
Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Carolina

ja jag får väl också ta och fixa en sådan kategori så mycket som jag bakar och lagar mat haha :p

2008-07-15 @ 19:35:58
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback