Svettigt värre.

Idag har jag varit i full fart hela dagen tror jag.
Började med badet under den tidiga eftermiddagen och avslutades med fotboll sent på kvällen.
Mellan det så var jag och Carro och köpte godis, för jag har varit så himla sugen.
Plus att hon införskaffade lite mat inför morgondagens statistarbete (grattis till dig)
Men grejen var att jag knappt fick något godis kvar till mig själv.
Alla har snyltat ur min pååse.
Familjen och pojkarna på fotbollsplanen.

Cyklade hem och tillbaka för att lira fotboll.
Trevlans.
Först vann mitt lag och jag lyckades göra tre mål sammanlagt.
Stolt är jag för det, för att i vanliga fall suger jag verkligen på fotboll.
Andra matchen förlorade vi dock. men men. haha, var ju bara på skoj.

Trevligt i alla fall.
Stackars Nico som råkade ut för den lilla olyckan, haha.

Och Carro fällde mig också så jag slog i huvudet hårt som fan i marken.
Efter det började jag se massa skumt och såg allt i rött, som en dåligt photoshopad bild.
Helstört!
Fick också lite skrubbsår och gräsfläckar, men vafan. Vem bryr sig?
haha.

Nu ska jag hoppa i säng, jobbar imorgon men börjar inte förrän kl. 12.

Puss och kram på er alla och god natt. <3

Robin <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Tack :) Men är inte riktigt nöjd med den. Skulle helts vilja ha en riktigt snygg och stilren design gjord i photoshop eller liknande, som sagt.

2008-07-16 @ 00:25:06
URL: http://es.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Tack :) Men är inte riktigt nöjd med den. Skulle helts vilja ha en riktigt snygg och stilren design gjord i photoshop eller liknande, som sagt.

2008-07-16 @ 00:25:53
URL: http://es.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Oh, är du duktig på sådant? :)

2008-07-16 @ 00:50:26
URL: http://es.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det var en riktigt trevlans kväll måste jag säga :D

Nästa gång slår vi dom i basket ;)

2008-07-16 @ 17:31:05
URL: http://carolinahjem.blogg.se/
Postat av: Robin

:D Haha, illa det där! :( <3

2008-07-17 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback