sola och bada med Piña Colada.

Jaa, nästan i alla fall. Har i alla fall solat. Var och handlade med Robin, käkade lite och sedan drog vi ut på en lång promenad i värmen. Kom hem, la oss i gräset för att solade och vipps, så somnade vi båda två. Galet var det. Vaknade typ i panik, haha hade väl sovit någon timme och var alldeles svettig, isch!

Men nu ska jag och Robin laga mat åt familjen, blir grillat, fläskfile och lövbiff, samt potatissallad tror jag. Med baguette och annat gott tillbehör, mums mums. Funderar på att ta ett kvällsdopp ikväll, skulle vara grymt skönt, speciellt i denna värme. Är fan inte van länge, har ju inte varit ute på jag vet inte hur länge känns det som. Men nu jävlar, ska bara spendera tid ute dessa dagar då jag är ledig <3

Ha en trevlig kväll, folket.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

svar: Annie, emma och jag bråkar typ för dom tycker att jag har gjort för mkt dumma saker medan ja tycker dom gjort samma grejer typ.. Hoppas de löser sig iallafall, torr de gör de men jobbigt nu typ..:/

2008-07-26 @ 19:01:28
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kläderna var as bra, satt som ja trodde de skulle sitta. linnet på bilden de lila satt skit snyggt, de andra blev tajt vid höften, men de ska den ju vara lite med.. Men man får nog kolla material o så, som man gör hemma. kanske ta en större storlek om de är icke töjbara material osv.. Väskorna är ja mest nöjda med, måste visa någon dag!

2008-07-26 @ 21:28:06
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hoppas att middan smakade bra, det gjorde den säkert :)

Njut av ledigheten nu ! :D

2008-07-26 @ 21:38:42
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback