Sammanfattning av myshelg.

I fredagskväll kom min älskade Robin.
Efter att jag jobbat och grejer hela dagen.
Han hade varit ledig, skönt! <3
Men som tur var fick jag en ledig helg och vi kunde mysa massor hela helgen,
vilket vi också har gjort.

I fredags blev det som sagt bara mys och god mat.
Satt ute ett tag med familjen, drack vin och hade det allmänt trevligt.

Igår, lördag, vaknade vi tidigt.
Bestämde oss för att dra upp till Kisäng för att bada.
Så vi tog cykeln upp och Robin skjutsade mig hela vägen.
När vi kom upp blåste det massor, så vi tänkte att om vi la oss på stranden ett tag och väntade, kanske vinden skulle avta.
Men det gjorde den inte, utan det började regna istället.
Så vi cyklade tillbaka och tänkte köpa något att dricka, blev jordgubbar istället.
Blev lunch med jordgubbar och vattenmelon senare, jättemums!

Kolla film, men älskling somnade.
Gjorde oss iordning och tog bussen in till stan och drog till O'Learys.
Käkade middag och det var en irriterande and som sprang runt oss hela tiden.
Den spanade som fan och sedan tappade Robin en pommes frites på bordet.
Men han lät den ligga på bordet, för att han inte ville äta upp den då.
En stund senare hände det...
Anden tar sats, flyger upp på bordet och flaxar.
HAN SNOR POMMESEN!
Vafan alltså.
Jag skrek åt Robin att ta bort den medan jag försökte vifta som fan.
Robin vågade inte vifta, för han trodde han skulle bli biten, haha sööt.
Men ja, vi fick iaf inte anden i maten och kunde äta vidare, chockade.

Efter maten köpte vi biljetterna till filmen The Happening.
Tog en promenad och kom tillbaka en halvtimme innan filmen skulle börja.

Filmen var bra, det var inga monster och sådär som förstörde filmen.
Dock var den lite skum i slutet, nästan som om de skulle kunna göra en tvåa, men ändå inte.
För det var ett slut fyllt av frågor. haha.
Men som sagt, den var bra.

Efter bion såg vi massor med skummisar, ringde Mli och Pierre.
Blev Rockbaren ett par timmar, sedan bussen hem kl. 01.00.

Idag har vi bara varit extremt trötta.
Käkat glass och gått runt på stan.
Min älskade Robin åkte hem på eftermiddagen och sedan dess har jag deppat i längtan efter honom.
<3

Jobb imorgon, sova tidigt idag då.
Är hemma själv halva veckan, så hör av er om ni vill leka. <3

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gud vad mysigt, förutom det där med anden då :P haha satt ni ute? eller ja de borde ni ha gjort.. hmm visste inte att de hade uteservering. Coolt

2008-07-06 @ 22:12:00
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback