Nästan som julafton!

Idag slutade jag kl. 13, alltså för ca en halv timme sedan. Jag, Jenny och Pelle räknade ned tiden för att få gå hem. Hände verkligen inget på jobbet, gör det aldrig under helgerna. Och när jag fick sluta var det nästan som julafton. <3 För jag är ledig enda fram till tisdag, wooho. Underbart, så nu ska jag ut och njuta av sommaren och myspysa.

Robin kom hit också, blev lite förvånad faktiskt, för jag trodde han skulle missa tåget och bussen och grejer. Men han var hemma före mig. Sötnosen hade köpt en bukett blommor. :) Tack, hun<3

Men nu har jag städat upp lite hemma, bytt om och ska göra irodning det sista, sedan ska vi ned till affären och storhandla. Ska  bjuda på middag ikväll och fika. Eftersom familjen kommer hem och Gustav fyller 5 år idag.
hurra hurra GURRA!

Men vi höres förmodligen senare.
Ha en underbar dag och helg, det ska jaaag!
xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback