När man pratar om trollen.

Ursäkta om jag inte kan skriva riktigt rent just nu, ifall jag skulle missa bokstäver och sådant. Men det beror på att mina fringrar blivit lite stela efter kvällens promenad i sommarkylan. Så ni får nöja er med vad som kommer att stå. Så nu sitter jag här, ska väl slänga igång lite musik. Funderar över hur det går för Carro.

Som sagt, gick ju ut på en kvällspromenad med Carro nu denna lite halvkyliga sommarkväll. Vi satte oss och gungade och pratade en massa. Både skitsnack, allvarligt och massa annat. Skrattade rätt mycket också, haha. Men det var riktigt trevligt. Läskigt när man pratar om trollen. 

Sedan gick vi vidare och hamnade utanför Robert, tills jag blev kissnödig och jag gick med Carro hem, för att låna toaletten också. Gick hemåt igen, stod och pratade med Robert en stund och sedan knallade jag resten av vägen hem. Som tur var gjorde jag inte bort mig borta vid gungorna, då jag trodde det efter mina höga rop. haha.

Men det var en trevlig kväll. Tack för allt prat, Carro. Jag finns alltid och lyssnar på dig.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack själv för allt prat <3

Finns alltid här att lyssna för din skull också!

2008-07-30 @ 23:14:00
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback