"Men pappa, vem har sagt att du får dricka öl ikväll?"

Idag var det faktiskt grymt kul och trevligt på jobbet.
Kom dit lite innan kl. 12.
Sedan kom en trevlig prick som heter Mikaela.
Mackentjejen som jag tidigare kallat henne.
Så hon stod och gjorde mig sällskap lääänge, och vi pratade om massa skojsiga saker.
Hon har bl.a. gått Media på Tessin och haft samma lärare som vi har nu!
Gaah, underbart! hahaha.

Och sedan har det hänt massa saker.
Mycket kunder idag.
Vad säger ni om vädret då?
Började regna vid fyra tiden tror jag, och sedan har det regnat till och från, skiftat med solen. haha.

Träffade Nico också, som handlade sin frukost runt fyra.
Han hade precis vaknat, stackarn som måste jobba på natten.

Sedan kom det en pappa med sina två barn som skulle köpa godis.
Han köpte typ två norrlands också, och ltie annat smått och gott.
Men fyfan vad jag skrattar när den ca 5-åriga dottern tar upp en av hans öl,
medan han ska betala.
Hon tittar på den och sedan på honom och säger
Men pappa, vem har sagt att du får dricka öl ikväll?
Pappan hade inte mycket att säga, utan muttrade fram
Ööh...uhm..  vem har sagt att jag inte får?
Haha, och då började jag skratta som fan och kunde inte hålla mig.
Sedan säger den lilla flickan igen
Men du får komma ihåg att inte skaka den den här gången.
Haha, snacka sött alltså!
Ungar är underbara, när de gör sådana spontana saker.

Fick tårta och grejer av Erik också, eftersom han snart ska sluta.
Det var han som bakade.
Grymt gott!


Som sagt, händelserik dag på jobbet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback