Marcela Tipsar; THE DARK KNIGHT!

Idag beslutade jag och Robin oss för att se den nya Batman rullen, The Dark Knight. Var mest en impulsgrej, fast ändå inte, då vi velat se den länge nu. Jag var alldeles spänd och exhalterad. Vi bokade biljetter idag och kl. 18 gick vi och såg filmen.

Jag finner verkligen inga ord för att beskriva hur bra filmen var. Kan inte säga annat än att jag satt och gapade under heeela filmen. Den var så extrem, så otrolig, ett mästerverk, ärligt talat! Och må det bli en Oscar till Heath Ledger, oavsett om han är död eller inte. Han förtjänar verkligen den för rollen som The Joker!

vet inte riktigt vad jag ska skriva om filmen, eftersom jaa. Blev helt paff av den. Den är så gryym. Satt verkligen och gapade under hela filmen.

Mycket våld, enligt Robin var det inte tillräckligt. Men filmningen var så grymt bra. De hade klippt perfekt! Snabba klipp, ostabil kamera. Närbilderna <3 När The Joker t.ex. filmade själv och man såg att det var en simpel handkamera, så gryymt!

Skrattet, de små detaljerna och de äckliga rörelserna som the Joker gjorde, är oslagbara..
Jag har bara en sak att säga om filmen, det är;
Gå och se den och det är nu!
Jag skulle lätt kunna se den igen, och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, eftersom jag inte finner ord om hur bra den var.

Nu ska jag mysa med Robin <3
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Alex

håhåhåhåååå...



När han slickar sig om läpparna eller går och tuggar sig i kinden :D:D:D

Eller när han snyggar till håret för Rachel.

Eller när han kör sitt magiska trick.

Eller sista scenen med Batman

Eller varför inte när han klär sig som sjuksköterska?!? AHAHHAHAHA!!! "errh ... HI!"



"Do I look like I have plans? I'm just a dog chasing cars. I'm all excited about it but I just wouldn't know what to do with it if I actually CATCHED one".



"You remind me of my father ... I HATED my father"



mmmm---nerdgasm

2008-07-28 @ 01:25:49
Postat av: Carolina

grr!! Jag måste se den snart också :D

Kanske får dra med brorsans och hans tjej nu när dom är här!

2008-07-28 @ 13:27:12
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback