Lugn dag på ICA.

Woho, varit hemma nu i ca två timmar.
Passat Gustav också, vilket jag fortfarande gör.
Han är så söt, sitter och sjunger bredvid mig till lite olika låtar. <3
hahaha. Kan inte sluta le när jag ser honom.
Och sötast är när han när han går upp i falsett.
Snart fyller min söta lillebror 5 år också.

Jobbet idag i alla fall.
Har varit relativt lugnt hela dagen, nästan inget folk alls.
Plockat lite med varor och grejer.
Käkade lunch hemma, det var skönt.

Sedan var det inte så mycket mer på jobbet egentligen.
Varit extra glad idag, känns grymt skönt.
Sitter bara och ler hela tiden i kassan, haha.
Och folk är så trevliga, de flesta i alla fall.

Men nu ska jag kolla på lite bilder med Gustav.
Tjingeling.
<3

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Haha, tack så mycket för de orden.. och komplimangerna..=)

2008-07-10 @ 20:27:20
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback