Jaha?

Kom precis hem från jobbet.
Borde fixa något att äta, men just nu känner jag inte för det.
Får väl göra som chefen sa; dricka kaffe, röka massa cigg och käka en bit godis.
Då blir man mätt och håller sig en dag. haha.
Men jag dricker varken kaffe eller röker, så nej tack.

dagen har varit seg som fan.
Hände inte mycket på jobbet och jag kände bara för att åka hem..
Mått illa och haft huvudvärk hela dagen.
Vätske- och matbrist skulle jag tro, och lite annat jobbigt.

En tant försökte få till sig en rabatt i slutet av timmen och stod och tjatade i ett par minuter.
Hon påstod att jag hade gjort fel, vilket jag inte gjort.
Sedan kom bossen och sa att Vi på ICA aldrig gör fel.
Så då gav hon sig äntligen och gick.

Och vad händer ikväll då? Ingenting, har ju inte ens en rolig rubrik att skriva.
Så detta får duga.
Kram p åer alla.

Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback