Jag säger god morgon.

Ja, vaknade inte för allt så länge sedan.
Konstigt nog vaknar jag alltid sent när jag sover i Södertälje.
Och så sover jag illa, för jag har en 90-säng som jag och Robin delar på,
och det rekommenderar jag verkligen inte för ryggen.

Men nu är det dags för bruunch!
Jag älskar brunch, finns fan inget godare.
Och till brunch idag blir det grillat, haha och massa god sallad.

Nu ska jag gå och mysa med Robin igen, åker hem idag.
Och sedan jobbar jag i veckan, får se när jag kommer hit nästa gång.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-13 @ 13:41:24
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej där! =)



Vill du bli hörd och synas mer?

Tävla då i min blogg om att bli veckans blogg och

få din alldeles egen ikon. Passa på och skynda! =)

http://rebeccaasv.blogg.se/2008/july/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment



Kram

2008-07-13 @ 13:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback