Jag måste erkänna något..

Jag vet inte vad det är, men något i låten får mig att bara sjunga med.
Och när jag väl har hört den, kan jag inte släppa den ur mina tankar.
Det känns ganska hemskt, eftersom jag vanligtvis är helt emot sådan musik.
Och speciellt dessa killar..
EMD.
Var helt emot dem, tyckte det var lite larvigt och jebb jebb jebb.
Jag har lyssnat på dem länge, i smyg. haha.
Och när de kommer på radion skiner jag upp, men inte så det syns.
Sedan sjunger jag med i huvudet.
Här är i alla fall favoritlåten som fastnar lätt i huvudet.




Det var mitt erkännande, haha.

Puss och kram på er.

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Både din och din pojkväns header var riktigt fina! :)



Hehe, ja det är VÄRLDENS skönaste sov T-shirt ;)

2008-07-17 @ 17:13:31
URL: http://es.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback