Idag är jag trött...

Vaknade för en halvtimme sedan, men gick upp för tjugo minuter sedan. Låg kvar ett tag, vill egentligen ligga kvar ännu mer, helst hela dagen. Usch för ignorans, usch för tystnad. Varför? Ville bara prata ut om det, men neej. Inte ett svar. Vad händer nu? Vad händer i helgen då? Ååh, låt mig bara få gå och lägga mig igen, är trött och jag orkar inte.. Jobbar ju idag, 10-18.. Inte så jättelänge, men det räcker för mig för att däcka när jag kommer hem, just idag. Får klistra på leendet, eller hoppas på att någon snäll människa får mig att le. För idag behöver jag ett leende, leenden som smittar av sig.

Vad händer efter jobbet då? Ingenting. Får se, kanske dra och bada eller något, vem vet? Nu ska jag äta frukost, börjar om en timme. Hoppas ni får en betydligt bättre dag än vad jag verkar få.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad har hänt? :(

2008-07-31 @ 12:06:43
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hoppas att det blir bättre snart!

Finns här för dig alltid iaf!

kram

2008-07-31 @ 15:16:17
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback