I want candy!

Jag dansar.
haha, jag har mitt efterlängtade godis.
har varit sugen i över en vecka.
Och som jag nämnde tidigare äter jag vanligtvis inte godis.
Men nu kunde jg inte stå emot längre.
Gick ned till ICA och var jobbig bara, haha.
Betalade med enkronor och 50-öringar, mohahaha.
Bara för att Cilla satt där.

Men nu ska jag göra mig iordning lite, snart fotboll förfan!
haha, kommer inte orka ett piss ju.
Och jaa, godiset kommer jag heller inte orka.
Kommer ha det kvar om inte resten av familjen käkar upp det.
Som de brukar göra.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det blev inget för tull men drygt 200 för frakt. Men frakten beror på hur mkt du beställer tror jag. :)

2008-07-15 @ 19:52:08
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback