Goodmorning Sunshines!

Här är det jag som är uppe med tuppen. Eller ja, kanske inte riktigt, för tuppen vaknar väl när solen går upp, och det är jag glad att jag inte gjorde. Vaknade dock runt kl. 8 men usch vad svårt det var att komma upp. Tur att jag messade mamma igår och bad henne väcka mig med ett sms, för jag hade råkat stänga av väckarklockan och jag har drömt mardrömmar om när jag försovit mig till jobbet, oj oj.

Tänkte skriva ett snabt litet inlägg innan jag cyklar iväg till jobbet, och nu känner jag att jag har fått black-out. För jag trodde jag började halv tio helt plötsligt, och har nu stressat lite, men vafan!? Börjar ju kl. 10 istället.
Usch, blir en lång dag också, och idag kommer kolonial(varorna) så det blir inte bara att sitta i kassan som tur är.
Så jag kommer få plocka lite här och där, kan vara trevligt det med. Men jaa, kassan är ändå bäst, haha.

Lunch vid kl. 13, men vad ska jag äta egentligen? Orkar inte fixa till något här hemma egentligen, men får nog göra det ändå. Orkar fan inte käka en Billys pizza, uäh.. Fast ja, vi får se. Måste få i mig något med tanke på tiden idag. Slutar kl. 20.15, ska stänga. OCh det lär väl komma folk försent idag också, haha.

Men nu är det dags för frukost.
Puss och kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback