Godmorgon sötnosar! <3

Idag känner jag mig på strålande humör.
Även fast jag är jättetrött och har ont i magen (av hunger?).

Idag jobbar jag inte så jättelänge kanske?
Eller jaa, från kl. 10 till 18.
Känner för ett kvällsdopp eftersom det ska bli så varmt idag och jag är inte ledig förrän söndag.
Och då ska det tydligen bli dåligt väder, jippi!

Har tänkt att jag måste lägga upp fler bilder i min blogg.
Den känns lite tom på det.
Men jag får ta och fota lite mer eller kanske lägga upp lite gamla bilder också, som jag tagit.
Trevlans trevlans.

Gaah, jag har bara lust att göra något ovant, något roligt och något galet!
Men får kanske vänta till ledigheterna, haha.

Måste fixa körkortet också, men nu är föräldrarna hemma igen och jag kan börja övningsköra.
Ikväll kanske?

Puss och kram, nu blir det frukost. <3
Vi höres senare ikväll, då kommer min bror också och det kanske inte blir så mycket dator för min del.
Ha det bra med er idag. <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Godmorgon godmorgon Nynnar



Kramisar!!

2008-07-10 @ 08:26:34
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Madde

Blev en enkel header eftersom jag inte hade tid att sitat med en ny så länge. Jag jobbar fram till lördag kväll sen är jag ledig söndag.....

2008-07-10 @ 08:41:16
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback