Filmkväll hela natten lång kanske?

Imorgon är jag som sagt ledig, och därför kommer jag ha filmkväll idag.
Eller jaa, det är två vänner iaf som kommer över och kollar film.
Är ju själv också, så det blir mysigt med sällskap, tråkigt annars.
Hade önskat att Robin kunnat stanna också, då hade det varit som mysigast. <3
Men nu får jag iaf umgås med två vänner, och det är trevligt det med.

Imorgon är jag ledig, men kommer nog inte vara uppe hela natten för det, annars kommer jag inte kunna somna imorgon natt. Baah, saknar Robin som faan! Galet vad mycket man kna sakna någon efter bara en dag, redan efter några timmar.
Men vi ses i helgen iaf. <3

Nu kommer de väl snart också, vi höres.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback