Ett citat från min moder.

Jaa, vissa är inte världens bästa på att berätta skämt.
Några glömmer poängen, andra skrattar innan skämtet är sagt.
Och det finns flera olika saker som gör att människor inte kan berätta skämt.

Min mamma har nog lite av varje, haha.
Men jag älskar när hon berättar skämt, för det blir roligt i slutändan ändå, även fast man inte fått höra själva skämtet.

Som idag, då bad hon mig berätta för min bror om händelsen fafukorv som hände igår.
 Jag gjorde det, och efter det så drar mamma till med ett citat.

Tur att de inte sa  where is the prinskorv!! (Prinskorv med amerikansk brytning)
Sedan skrattade hon massor åt sitt skämt, tills jag frågade henne vad prinskorv hade med saken att göra.

Men jag tänkte att jag skulle säga prinskorv på tyska, men jag vet inte vad det heter.

Oj oj oj, alltså. Min mamma är så grymt jävla rolig och sööt.
Älskar dig mamsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback