En oerhört jobbig natt.

Usch, har sovit jättedåligt inatt. Robin tog upp hela sängen, som är en 160-säng, det var varmt så jag kunde inte sova med täcket, men det var varmt även utan täcket. Vaknade flera gånger, men gick upp runt tre-halv fyra. Drack vatten och kissade, (förlåt om jag informerar er om det) och sedan gick jag och la mig igen. Men kunde inte somna, var ju pigg! Och så var det ju ljust ute, så jag var nästan redo på att gå ut en stund, men så blev det inte. Somnade ganska snart ändå.

Men lite sömn fick jag i alla fall. Sov ut länge imorse och vaknade inte förrän kl. 10 ungefär. Gick upp, duschade kallt vilket var otroligt skönt och sedan åt vi frukost. Jag och Robin hade värsta diskussionen om Bröderna Grimm, haha. Men jag är väl ganska kunnig på den biten eftersom jag läst om dem, han har bara sett Disney's version på historierna.

Men nu ska vi ut, ska fan inte sitta inne dessa dagar då jag är ledig. Så nu ska jag ta med mig Gustav och så går vi tre ned till affären och köper glass. Glass i stora lass, muums!

Ha en trevlig dag i värmen.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Värmen är sjukt jobbig! Det går knappt att vara ute här i sthlm :p

Hoppas du får en underbar dag nu när du är ledig :)

2008-07-27 @ 13:35:39
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för titten idag på ICA :)

2008-07-27 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback