dags att vila upp sig lite.

Är sjukt trött ikväll , har ju hållit igång hela veckan, med både jobb och andra roligheter. Så nu i helgen ska jag vila upp mig rejält och verkligen njuuuuta. Njuta av solen, njuta av pojkvännen, njuta av familjen, friheten och ledigheten. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra. Men tänker ta dagarna som de kommer, bäst så. Vill se The Dark Knight också, I got too! Men det får jag se till att göra snart.

Nu ska jag sova, Robin har redan somnat. Eller rättare sagt, han har sovit hela kvällen. Först fotöljen, soffa nummer 1 och sedan soffa nummer 2. Och nu i brorsans säng här bakom. Så det är väl lika bra att lägga sig. Hoppas på att få msage över mina ben, har så otroligt ont.

Men god natt på er, och jag hoppas ni haft en bra dag.
Sov gott och dröm sött.

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback